Isnin, 28 Oktober 2013

BAGAIMANA ISALEANSHAKE BANTU TURUNKAN BERAT ANDA DENGAN SELAMAT?

Produk Kurus Badan IsaLean® Shakes Isagenix dengan rasa yang enak adalah makanan gantian serta hidangan lengkap berkhasiat. Membantu meningkatkan kesihatan dan prestasi anda ke tahap baru.

★ Amat sesuai bagi anda yang mementingkan makanan diet seimbang samada untuk kurus, bakar lemak serta penjagaan berat badan yang seimbang.

★ Resepi makanan penggantian lengkap 240 kalori untuk setiap hidangan ini adalah antara produk untuk kuruskan badan dengan berkesan yang paling sempurna. IsaLean® Shakes tinggi kandungan protein, 24 gram serta mempunyai kandungan serat 8 gram untuk setiap hidangan. Sumber protein-whey (protein dadih) berkualii tinggi dari New Zealand yang menepati standard organik USDA.

★ IsaLean Shakes memberikan khasiat yang seimbang untuk memaksimumkan pemakanan di samping meminimumkan pengambilan kalori untuk pengurangan berat yang selamat serta pengurusan berat badan yang berkesan.

★ Produk pengurusan berat badan eksklusif ini turut mengandungi enzim tambahan untuk membantu penghadaman, memecahkan karbohidrat, protein dan lemak untuk penyerapan maksimum khasiat-khasiat penting yang terdapat didalamnya.

★ Mengandungi nisbah dadih kepada protein susu yang lebih tinggi setanding dengan nilai khasiat susu badan manusia.Telah terbukti secara klinikal dapat membantu anda berasa kenyang lebih lama, membantu pertumbuhan otot dan mengekalkannya serta juga dapat mengekalkan paras gula darah yang sihat.

★ Jika dibandingkan dengan produk yang hampir sama, IsaLean Shakes mengandungi kurang kalori, kurang lemak dan kurang lemak tepu yang menjadikannya makanan yang seimbang paling sihat. IsaLean Shakes ialah pengganti makanan yang serba asli serta mengandungi hanya bahan yang berkualiti tinggi termasuk protein dadih bebas hormon dan bebas antibiotik.

★ Dikuasakan oleh protein campuran proprietari Myo-IsaLean Complex™ yang ulung, IsaLean Shakes yang berperisa Vanila Perancis Berkrim dan Coklat Belanda Berkrim menampilkan 50 peratus lebih protein dadih berkualiti tinggi New Zealand. 100 peratus lebih serat dan rendah karbohidrat untuk menggalakkan penurunan berat badan dan pembentukan serta pengekalan otot.

★ Jika anda sedang mencari produk kurus badan dalam bentuk makanan penggantian lengkap, enak dan berkhasiat, maka IsaLean Shakes adalah jawapannya.Telah terbukti secara klinikal dapat membantu anda berasa kenyang lebih lama, menahan lapar serta membantu pertumbuhan otot badan.

★ Di datangkan denagn 3 rasa yang enak :

- Coklat
- Vanila
- Black Sesame with Peanut (Bijian Hitam & Kekacang)

HEALTH • WEALTH • HAPPINESS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan